KÄMPA DJURGÅRDEN!

Ja, kämpa djurgården är det jag hör nu i min ensamhet i lägenheten efter en mysig träning. Djurgården spelar nämligen en finalmatch (bäst av sju vinner) nu mot HV;)
Eftersom att vi var så få, endast 7 st plus 2 tränare och planen var ledig så fick vi träna lite på egen teknik i anfall och försvar vilket var väldigt givande/nyttigt och faktisikt mycket roligare än löpning och fys. Jag känner mig mycket mer motiverade att stå i försvar nu när jag och den brevid mig förstått sig på hur man jobbar tillsammans! Måste säga att Ida, du verkade också ha förstått dig på hur fan man ska jobba, jag tyckte att de såg riktigt bra ut mot slutet:)

Nog om idag. På söndag tänkte jag och Mucklan kolla upp hur många av er som är hemma och kan spendera några timmar i Mucklans vardagsrum framför tvn och kolla på matchen mot skogås för en gångs skull och tagga inför slutspel?:D Vad säger ni, om de flesta kan så satstar vi nog på att ses på söndag. Hoppas Hoppas!:) puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: LOUISE

jag kan ingen dag tror jag :S

min röst faller till söndag!!

2010-04-15 @ 22:12:30
Postat av: annso

vadå, kan du på söndag eller inte? :)

2010-04-15 @ 22:24:18
Postat av: ida

det var grymt kul annso, men jääävligt svårt. men vi försöker och ger vårat bäääästa så det är ju bra ;D

2010-04-16 @ 15:53:31
Postat av: Tiny

Ruuuligt! I'm on.

2010-04-16 @ 23:00:27
URL: http://tinyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0