35 grader? eller var det 45?

Hej alla!
Först och främst, här var det dött? Och second of all, hur är det med er alla? Hoppas ni alla har en fin sommar, ja ni kan ju inte klaga på vädret i alla fall. Just nu är jag i skärgårn och hade planerat att vara här så länge det är så här fint väder. Havet svalkar ju riktigt bra så här har man ingenting att klaga över.Och ett tips.. Spring inte halv elva, när solen nästan står högst upp på himlen och det inte finns ett moln på hela himlen. Och speciellt inte när det inte blåser något och speciellt.. ja. Ni förstår nog. Nej vänta tills efter Allsång i kväll eller någonting i den stilen. Det hade jag tänkt att göra. För sist på femman DOG jag typ, bokstavligt talat.Nej jag ska ut ikväll igen och springa lite långa intervaller med Jocke och Uffe hade jag tänkt. Jag längtar stört mycket till Åland. Få känna på lite boll igen och spela med alla er! Fysen får vi ju på köpet, men det är ju ingenting nytt. Jag tycker alla kan skriva ett litet inlägg så vi vet vad ni alla har för er! Saknar ju er lite. Vi ses igen om några veckor. Någon som vet exakt vilken vecka vi drar igång igen?
A, juste, ni får inte glömma vilka det är som kommer vinna trampbåt racet i år. Om det blir något sånt?
Jo, i alla fall, det är jag och Carnicle.
'
WATCH OUT! (försökte få till stycke indelning, men det ville sig inte så det är därför det ser ut som det gör)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0