surt.

hey mates!

Idag ringde ögonsjukhuset till papi och berättade att jag fått operationstid för mitt öga på tisdag, nu på tisdag. (bra att dom säger till i tid?).. så vet inte hur det blir med eken för min del :( hade ju kunnat skita i operationen men har väntat skit länge nu och om jag skiter i den här får jag säkert vänta lika lång tid till. så jävla surt, hade verkligen sett fram mot eken. men kanske kan vara med, om jag vågar och om jag mår bra.

det förstörde min dag lite, men imorgon är det sommarlov.
puss på er mina hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Tiny

Klart du ska på operation, handboll kan du spela så mycket du vill resten av livet! Hoppas du iaf blir bra snabbt så att du kan vara med iallafall;)



Ofta vi skrev våra inlägg exakt samtidigt btw hahah



pusspusspuss

2010-06-09 @ 00:21:06
Postat av: ems

jo men det är ändå eken, sjukt tråkigt :(



hahah ja, små scary

pusssen

2010-06-09 @ 11:22:49
Postat av: Idaaaaa

Det är klart att du ska göra operationen gumman. Det är inte hela världen att du missar en cup. som tiny säger handboll kan du spela hela livet och nu får du äntligen tid när du har väntat så länge.. Annso eller tiny får väl stå i målet, det löser sig!

2010-06-10 @ 15:05:01
Postat av: Tiny

Hahahahha aa men jo! Eller inte?

2010-06-10 @ 15:12:38
Postat av: annso

Kom igen Tiny, vi gör våran värsta come back nu och så vinner vi eken ;) weei! Äh, men vi får lösa det där på bästa sätt, klar att våran solstråle ska opperera sig så hon blir synsk och limmar varje jävla boll som motståndarna sjukter nästa säsong ;) haha

2010-06-10 @ 22:18:53
Postat av: Anonym

ni är ju grymma i mål, ni kommer fixa det där hur bra som helst snyggingar! jag kommer ju vara där och coacha er, hihi!



<3<3<3

2010-06-11 @ 12:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0