suuuucks.

Jag hatar att vara opererad.

Det här är verkligen heeelt värdelöst. Jag mår skit bra men vågar knappt göra någonting så har legat i soffan sen i tisdags och det suger. Sjukt hur mycket spring man kan få i benen? Vill så gärna spela eken, känns som att jag mår skit bra och skulle kunna spela men när jag frågade doktorn så typ skrattade han åt mig för att jag ens frågade om det. Skit kul tänkte jag, jävla idiot..

Nae ikväll är humöret inte alls på topp. Saknar er världens finaste människor, saknar er så mycket!
När jag tänkte efter nu så var det inte såå himla länge sen jag såg er, det var faktiskt i måndags. Men sen kom jag på att man träffas ju jäkligt ofta annars trottsallt. När jag tänkte så kom jag på att jag har tamefan träffat hani och ida varje dag det här året typ, förutom om någon vart sjuk någon dag! Gissa om man känner sig ensam?

nej fan vad skönt det ska bli att se er på lördag, längtar stört mycket!
massa kärlek<3


Kommentarer
Postat av: hani

jag saknar dig galet sis :(.. men vi ses senare ikväll!!!! du är bäääst

2010-06-18 @ 16:27:20
URL: http://hani.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0