.Å.H.F.U.C.K.I.T.!.

Okeeeej, kanske inte årets bästa match men SKITSAMMA. Det var inte så farligt! Det var mycket som gick bra, det var grymt försvar i perioder, härliga brutna passar av Annso och Sanna, supersnygga utkast av målvakter, grymma skott av Jessica, Sannas grymma kontring, Idas sista skitsnygga mål och mycket mer! Jag blev helt exhalterad i slutet, det var så nära att frikastet gick in... Iiiih! Det gör inget att vi inte vann, jag är ändå glad, som Jessica. Att jag spelar i världens roligaste och härligaste lag!
Jag hoppade upp och ned och skrek en jävla massa, min hals är lite skorvlig nu må jag säga. Men bra match annars tjejer! Nu ska vi tagga till Skogåsmatchen! Det är fight! Fast egentligen som vilken match som hellst (men en match som vi alla vill vinna jävligt mycket).
Ser fram emot en vecka med roliga träningar och bra spelade matcher.
Glöm inte att det är min och Rickards födelsedag om exakt 20 dagar! (dvs lov om 19 dagar för oss unga och fräscha människor)
Älskar er tjejer! GODNATT

Kommentarer
Postat av: mato

:)

Jättebra jobbat tjejer de kan inte alltid gå bra ibland måste det gå lite sämre för att man ska lära sig något av det,å måste hålla med Louise att ni är ett härligt handbollslag(men de vet ni redan=. Jag är tacksam att jag får vara med på eran resa mot toppen:)

syns imorron..........

2010-03-14 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0