baaaaaaabes

Jag tycker hannas inlägg sa allt, helt jävla rätt. Fick höra massa idag och jag kan väll hålla med om att man blir trött på skiten, men vafan bry sig för egentligen? skitsnack visar bara avundsjuka, och på något sätt njuter jag nästan av att höra all bullshit.. bara att skratta åt det! =)

jag har sagt det miljoner gånger och jag säger det igen, detta måste vara världens bästa lag? det är bara lycka rakt igenom att vara med er. spelare, tränare och ledare gör allt perfekt! i lördags efter matchen var fan ingen grinig, vi vann ju dagen innan? humöret var fortfarande på topp! klart det hade vart skönt med ännu en vinst över dom men vafan, dom kan ju få vinna någon gång? ;) höhö


med er är jag alltid stark

bra träning idag trotts att jag var tröttast i världen, praktiken dödar mig!
ses på onsdag, love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0