GOKVÄLLO

TJENA!
 mina dagar där ute på praktiken är inte alls lika roliga som jag trodde de skulle vara, lite speciella människor finns ju gott om där borta. Spela match och krossa det är de enda jag har i mitt huvud just nu! Nu kommer äntligen dem efterlängtade matcherna vi alla har väntat på och det ska bli jävligt kul och se vad det kommer leda till sen? Blir haningebrudarna vinnare? SÅKLART, det ska jag se till iafl att vi blir.

Vill även säga att jag skulle vilja springaute, den korta rundan imorgon som uppvärmning skulle vara rätt skönt Vad säger ni era latmaskar hihi nejdå men visst låter det som en klok ide??!?!?!?!?!?!?!?!

ses imorgon gullrumpor

PEACE

Kommentarer
Postat av: annso

Jättebra ide ida, jag är på! Finns igen annan stans att värma upp så det blir kanon:P pussssssss

2010-03-18 @ 20:19:12
Postat av: josse

Låter super Ida! Jag tar med löparskorna!

2010-03-18 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0