Haninge hk <3

Matchen i fredags var kanon. Gårdagens match var kul vi skrattade och kämpade men det gick som det gick jag är grymt nöjd med vår insats denna säsong. Tack vare tränare,ledare och ni tjejer gaaaaaaaah om jag inte hade haft så underbara tjejer som håller en på toppen humör och hjälper en, gäller också tränare,ledare;) så hade man nog inte fortsatt med handboll. Har liksom inte ens tanken att sluta för fem öre tack vare er alla! Och att vi åt tillsammans det är ju bara ett plus LOVE IT!

Tycker absolut det är jävligt kul att du MATO har kommit till laget och den andra snubben som jag inte kan namnet på höhö. Det är grymt att ni vill hjälpa och det tycker nog varenda tjej och framförallt Rikhard om, eftersom han känner att han icke vill vara ensam och det förstår man.

Sitter och tänker på just nu att tänk om jag hade stannat i spårvägen? Då hade jag missat er underbara tjejer och framförallt hur kul vi har tillsammans. Nej förfan vill inte ens tänka tanken, jag är glad att jagbytte tillbaka. LOVE

SES IMORGON!!! BIG LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0