HANINGE HK I ALL ÄRA!

Känns inte som om att jag måste förtydliga vår vinst på något sätt, känns ju som en glasklar seger och hela dagen har vart hur grym som helst! :D (Kunde i och för sig inte ha väntat mig annat med tanke på sällskapet och den goda mat som serverades) Måste säga att idén om en lagblogg kanske inte var så dum ändå. Jag har ju idag lärt mig att ta och ge kritik är viktigt så i alla ära. Jag tar på mig den tråkiga och negativa inställning jag hade. Bloggen är ju perfekt, här kan ju alla komma till tals oavsett om man är blyg eller inte och som sagt vore det nog bra om våra tränare och mucklor fick reda på bloggen så de kan få läsa om våran "karriär bakom kulisserna";) Fan, Blondinbella får ju konkurrans på HÖG NIVÅ numera!

Tack för idag, Ses imorgon! Puss & god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0