HEJ VÄNNER!

Blev tyvärr ingen träning för mig idag, fick ju ett av mina härliga migränanfall *perfekt*. Har varit på Rytmus hela dagen och spelat upp för jury (värsta idol typ haha)



är därför sjukt trött. Kände att de va ett tag sen jag skrev och så går jag in här och kollar alla söta inlägg och man blir alldeles varm i hjärtat haha :) fan vad vi har utvecklats som lag, helt sjukt. Jag känner mig faktiskt inte som minstingen haha fast jag är det :P. Alla är så himla underbara och varje träning och match är skitrolig. Handboll är som roligast när man spelar matcher som i fredags!

kramis kramis så syns vi på onsdag
//minstingen haha :P

Kommentarer
Postat av: Sannis

gick det bra för dig då? :D

2010-03-22 @ 23:37:09
Postat av: jessica

ja de gick fin fint :)

2010-03-23 @ 16:33:43
URL: http://enklast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0