känns riktigt skönt..

Vilken match tjejer.. vi hade viljan, glädjen och framförallt ville vi krossa dem jäääävlarna och det gjorde vi minsann!  Ser verkligen framemot dagen imorgon, ÄTA MASSOR MUMS, sedan spela matchen mot skogås igen (ungefär samma lag) ska bli riktigt kul. Fightas är alltid lika kul, gjorde faktiskt det idag med min motståndare där på kanten hmm hon var inte så speciellt snäll och det är inte jag heller. Med mig leker man icke höhö.

PS. Rikhard skriv i bloggen och du ändå tittar in den varje dag! alltid lika kul när någon tränare/ledare vad som helst skriver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SMILE :)

ses imorgon, TACK FÖR ATT NI FINNS


PEACE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jjjjjjjaaaaaa ,,,, är så jävla glad har nog aldrig varit så här glad på en fredagkväll på väg till jobbet ... Tänkte komma med en deal vinner ni imorron också så rakar jag bort allt skägg( med hyvel) igen så ni kan skratta... Ni är grymma. Syns imorron på greken. Mato(superstolt målvaktstränare)

2010-03-19 @ 22:18:23
Postat av: Ida

hahahaha okej :) du är en grym målvaktstränare ;)

2010-03-19 @ 22:53:15
Postat av: louise

supergrym!!!!

2010-03-20 @ 10:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0