Måndag 2010-03-08

"Vanlig måndag" igen. Kul att se så många på träningen, kan ha att göra med att ni "småbarn" ( fan, det är ju helt sjukt att ni 93or är längre än mig och de flesta andra 90or men mendet är bara att leva med det) har slut på era sportlov nu och inte kan hålla på att vara borta och leka i pilkabackarna längre;) Nu sitter väl alla där hemma och väntar spänt på första inlägget från Rickard(?)!!!

Nu ska jag ta mig ett varmt bad, ses på onsdag igen & hoppas på lika fint väder som det har vart idag! Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: annso

Ja, jag menade pulkabackarna;)

2010-03-08 @ 20:43:01
Postat av: jessica

annso glöm inte att jag är 94 haha jag är väll ett huvud längre än dig ;) haha :D :P

2010-03-08 @ 20:43:51
URL: http://enklast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0