Måndag = Träning

Tjoho alla glada! Kändes skönt med lite träning, även fast vi hade match igår. Jag behöver träningen för att tänka bort allt som har med skolan att göra. Känns som om jag är i skolan typ dygnet runt nu för tiden och om jag inte är där så sitter jag hemma med det. Så då är träningen perfekt, man glömmer allt annat. Träningen gick ju ganska bra ändå tycker jag. Kändes som om att saker och ting börja sätta sig. Matchen kändes bra faktiskt och vi i rosa laget löste försvaret rätt bra tycker jag nog.  Bra träning igen på onsdag hoppas jag. Och varför inte börja ladda upp inför båda skogås matcherna i helgen redan nu. Käka mycket pasta och andra kolhydratrika saker så ska vi nog se till att ha tillräckligt med enerig till båda matcherna ;)

Tjing tjong luftballong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0