såhär efter en träning..

Ska börja med att säga att det var rolig träning idag. När jag gick till bussen ville jag bara vända och gå hem igen men när jag träffade er snyggingar så blev humöret på topp! kul att så många var där också, mycket roligare så trots att jag bara är en onödig målvakt. Sen Caroline Bladh jag fuskade INTE på 20/20, Malin slängde bort våran boll skiiiit långt två gånger och jag rullade iväg den typ fem meter!? Nej, det kallar inte jag fusk. Vi vann för att vi var bäst helt enkelt och du var liiite sämre!

Gillar att Richard har skrivit sitt första inlägg, GREAT! :D

Nu ska jag plugga tills jag dör, ses på onsdag!
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU fuskade stenhårt! man får ju inte slå bort den efter att man räddat. fusk var det faktiskt

2010-03-08 @ 21:18:47
Postat av: Anonym

Men Malin gjorde ju det hur långt som helst, därför blev det jämnt!!!

2010-03-08 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0