Sorry...

Ursäkta om jag låter som världens bittraste gamla tant men jag undrar var tusan våra kantlägen är? Vad jag kommer ihåg har det inte blivit många avslut från kanterna när vi kört match de senaste träningarna. Jag försöker inte skylla på någon och säger inte att det inte är mitt fel - vi har ju ett gemensamt ansvar för vad som händer på planen som lag! Men jag tycker det är synd att vi inte utnyttjar bredden i laget i större utsträckning.

Förlåt om det är någon som blir upprörd över det här, det är inte det som är tanken... (Ibland funkar det faktiskt bra ändå!)

Nu ska jag gå och äta en välförtjänt energi-bulle. Hej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag håller med, men jag tycker faktiskt du kan säga det på träningen till dem det berör. Lättare att ändra på det då ;)

2010-03-10 @ 21:29:53
Postat av: Tiny

Jo, jag vet men egentligen berör det alla i laget och det är sällan man har allas fulla uppmärksamhet.. :P

2010-03-10 @ 21:50:05
URL: http://tinyz.blogg.se/
Postat av: kan det vara en annan kant?

håller med dig tiiiiiny!

2010-03-10 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0