Spagat-Lollo

Hei tjejor.

Det var en kul träning idag, jag hade så mycket energi så att jag skulle kunna spörta en runda till efter träningen. Typ. Var tvungen att varva ned i soffan, kommer att bli svårt att somna ikväll. Hur kan man få så mycket energi när man tränat som en stucken häst hela dagen. INGEN ANING.
Blev mycket imponerad av Kims vänsternia-talanger idag! Fan vad duktig du var Kimsi, borde fortsätta spela där ibland... Den här träningen var kulig, mitt fotbollslag vann (som vanligt då!). Och man var tvungen att skjuta på Mato (gåtan själv), vi missade nästan alla. Men när de satt så satt de där dem skulle!
I like you girls, see you on friday.
Längtar efter grekisk mat på lördag.
Pussipuss


ps. Vart var Glantz idag?

Kommentarer
Postat av: Mato

Gåtan ha ha ha..... Jag tycker ni va jätte duktiga... Syns på fredag se till och ladda nu så vi slår Skogås både fredag och lördag.... Bra kört idag jag blev också impad av Kim

2010-03-18 @ 00:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0