Tack för säsongen, tjejer

Herregud. Alla dessa inlägg får mig nästan att börja gråta, tårögd blev jag iallafall.


Jag tycker som Sanna, vi har verkligen utvecklats som lag den här säsongen. Alla känner varandra nu, vet hur vi är på planen och vi kan varandra helt enkelt. Vi har nu jobbat upp ett bra grundspel, vilket betyder att det kan bara bli bättre. Det spelar ingen roll om vi inte vinner mot Skogås damer eller inte, spelar inte heller någon roll vart vi hamnar i serien, vi är redan ett vinnarlag. Vi har klarat oss så himla bra och verkligen visat (på till exempel) Tyresömatchen hur bra vi kan vara, och det här är bara början. Vi kan verkligen spela som ett lag och ha roligt. Det gör mig så jävla glad! Jag tycker om alla tjejer, tränare och lagledare i detta lag och jag kommer aldrig, aldrig glömma den här säsongen när vi började spela tillsammans. Jag har fått underbara vänner. Det är så skönt att komma till träningen och bara glömma bort lite av vardagen, spela handboll, skratta och slita! Jag känner verkligen att jag utvecklats som handbollsspelare den här säsongen, det var verkligen gått uppåt jämfört med den sista säsongen med A-flick, hoppas att alla andra känner så också! Det är ni som kan göra en grå och trist vardag bra och värd att vakna för.
Nästa säsong kommer bli grym, nu ska vi visa alla vad vi går för!
Tack för en bra, givande och rolig säsong.
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0