Träningen idag

Idag var vi supermånga på träningen! Vi började med att värma upp med lite "svarteman" och "under hökens vida vingar". Jag blev jämt tagen bland de sista! Sedan värmde vi upp armarna med lite passningar och sedan gick vi över till målvaktsuppvärmning på Emelie och Malin. Vi körde lite övergångar som ska gynna oss kanter sedan de klassiska kontringarna. Vi utnyttjade det faktum att vi var så otroligt många så vi körde match (vi hade till och med avbytare). Först vad jag på det rosa laget sen fick jag byta till det gröna. Vi avslutade med 20-20, den som sätter 20 mål först vinner (man är två lag). Jag tror vi förlorade men Emelie fuskade som fan. Efter träningen fick vi banan och äpple! Jag åkte buss hem med Emelie, Ida och Josse. Ida var helt retard men tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0