HEI

Halloj, jag har inte tränat på tre träningar! Känns ganska weird, men har haft sjukt mycket plugg - det är ju slutspurten nu. Vilket har resulterat i att jag fick vg och mvg på grejerna som jag har gjort den här veckan. Goood Lollo! Tack tack.

Ska iallafall komma ned på träningen på måndag, men önskar att vi kunde bärja köra lite fys utomhus snart.. vore skönt nu när det är sån värmebölja.
Ikväll ska jag på maskerad, jag ska vara (Sexy)princess/Barbie, får väl se hur de går... öööööh.

HA EN TREVLIG HELG. HERRÅÅÅÅÅ
(jävlar vad ida uppdaterar hela tiden, kan döpa bloggen till Ida och Haninges damjuniorer)

Kommentarer
Postat av: Ida

tråkigt att du inte har varit med på träningarna, det behövs verkligen. Det gäller också att prioritera. Haha tycker denna blogg är lite död så jag skriver väl lite då och då.

2010-05-22 @ 12:49:57
Postat av: Sannis

vi har ju kört as mkt fys senaste träningarna ju!

2010-05-22 @ 13:32:57
Postat av: Ida

ja precis, vi har kört mycket fys nu senaste träningarna och det kommer vi antagligen fortsätta med.Men då har väl antagligen inte lollo varit där? vart har du varit då lollo?

2010-05-22 @ 20:18:24
Postat av: Louise

asså ja jag prioriterar men ni vet hur det är sista veckorna. får nya kompletteringsgrejer hela tiden! har verkligen pluggat från skolans slut till läggdags - VARJE DAG! inte normalt för att vara mig, men nu gör jag det, det är ju ganska viktigt:)

2010-05-23 @ 00:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0