HOOOOOOLA MY AMIGOS!!!

whoho det är inte alls varmt ute super skönt ju. Satt på bussen hel svettig fräsch liksom, vill bara bada nu men kanske inte så varmt i vattnet vill inte riskera att bli sjuk. Men jag var inte så svettig såsom jag var på träningen igår hahah vidriiiiigt. men fysen jag älskar att köra den och det borde vi högst köra 1 gång i veckan. ME LIKE!

men snart börjar vi träna ute whoho och sen blir det eken cup! fan vad kul! Dock var det inte så roligt förra året pga jag spelade i spåret och att det var lerigt, regnade hela tiden och man frös ihjäl. Hoppas på strålande väder detta år.

Men ha en bra helg för det ska iaf jag ha. thihi
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0