jag mår helt enkelt kanon när jag är med er

Hej mina kära..
mohahah, hammarby torskade stort i går. Vi vann med ca 10 bollar kanske? Jag tyckte alla var superduperhuperluper duktiga och vi hade det roligt tillsammans. Dock blev andra halvlek mycket bättre än första.

Fan jag är så spel sugen hela tiden vet inte vad det är med mig.. men fan jag vill bara spela match nu! Tråkigt att det inte var någon match imorgon dock är det ju träning men jag vill SPELA MATCH! men jag tror nog att rico går med på att vi kan spela lite på träningen imorgon. Och så får vi träffa den lilla söta Melvin imorgon också. Jag vill också ha en liten bebjiii men jag vill inte föda HAHA.

ses imorgon!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0