MATO OCH JOHAN!??!

Hej friends! Sitter på min altan med hannie och carro, vi har precis grillat och ätit. hur gott som helst!


Måste bara berätta om min dröm inatt!
Jag drömde att vi var på fest hos Mato och Johan och sen helt plötsligt började personer från laget försvinna. Tillslut var det bara jag, hannie, carro, anso och nille som också var där var kvar. Vi satt och pratade med Mato och Johan och jag var det enda som visste att mato och johan hade dödat alla i laget och grävt ner dom på tomten! jag tjatade som fan på anso och nille om att dom hade mördat alla och att vi måste dra skit fort. lugna anso svarade att det inte var någon fara och nille sa att mato och johan var ju fan hans bästa vänner!
Sen såg jag värsta högen och där i låg kristina, DÖD! då tjatade jag ännu mer men alla vägrade lyssna på mig. Tillslut skulle vi gå därifrån och då envisades anso och nille om att mato och johan skulle gå med oss, sen vaknade jag...

Mato och Johan var verkligen läskiga kan jag lova, usch! vad är ni för typer? :O haha

nu ska vi ha det mys här, seee you! pussen

Kommentarer
Postat av: #17

hahahahahhahahahahahaahha fan vad hemskt

2010-05-14 @ 00:37:03
Postat av: mato

hallo emelie

va tror du att jag är för en, nu blev ledsen ;(

2010-05-17 @ 15:03:19
Postat av: ems

vettefan, du kanske bör berätta vad du är för en :o

2010-05-23 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0