GLAD PÅSK ALLA KYCKLINGAR

Idag är fredag och strålande väder man blir så glad och imorgon fick jag höra att det ska bli 10 plus fan vad skönt. Längtar bara ännu mera nu till sommaren. Fan de skulle sitta så fint ifall vi hade spelat partille men sånt är livet. Vi får väl satsa på åland eller något rolig vi kan göra, det behöver ju liksom inte vara handboll direk right?

Idag hittade jag ett par skor ( addidas skor ) för 350 kr istället för 800kr, fan då blev jag glad och jag köpte dem direkt sen vill jag berätta en till sak jag köpte en grymt söt blommig tröja. Nu känner man verkligen att sommaren är på väg, det fanns liksom blommiga saker överallt så vaaaaaackert. Fan man blir grymt glad över att shoppa och att det är så strålande väder. Tog också en lång promenad med syster från västerhaninge till haninge centrum hur skönt som helst thihi. 

Denna helg blir att äta massor av MAT & GODIS! Och att Rikhard and Lollou fyller år fan vad kul!

GLAD PÅSK FRÅN ER IDA!

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

låter som en väldigt lyckad dag må jag säga:) var det handbollsskor eller utomhusskor?;) puss&kram

2010-04-03 @ 13:08:34
Postat av: IDa

det är vanliga cooooola skor man har på fritiden mohahah puss

2010-04-04 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0