I LIKE IT!

jag måste bara skriva just nu vad jag känner haha. Jag älskade träningen vi hade idag istället för löpningen och fysen eftersom vi var så några. Och gaaaah vad kul det var och samtidigt som vi hade kul lärde man sig jätte mycket tack vare dem grymma björnarna mato and rickardo. Jag ville bara säga att det var sjukt kul och det är skönt ibladn när man är några så att man får den individuella träningen....vill bara träna handboll hela dagarna längtar tills på måndag.

PUSSSAR HAR EN SKÖN HELG


Kommentarer
Postat av: annso

haha, brjörnarna! Fy fan, de var rätt ord Ida. Gud så mycket kramandes det vart idag:P

2010-04-15 @ 21:52:45
Postat av: mato

Jätte bra kämpat idag tjejer ni som kom.

Man måste kramas ibland, man mår bättre av det :)

2010-04-16 @ 00:59:40
Postat av: Ida

hahahaha man mår bra av kramar höhö. men vafan det var ju bara matos som kramades vafan :O höhöh

2010-04-16 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0