sämsta veckan i mitt liv

Idag är det tredje dagen jag är hemma från skolan och jag känner mig så mycket bättre om man jämför hur jag mådde i måndags. Det blir ingen träning ikväll heller för min del. Men jag ser fram emot att bli frisk än att må halvt bra och träna. men jag känner verkligen att jag saknar er och att träna, känns som att jag typ är isolerad här i mitt hem och inte kommer ut och inte kan göra någonting rätt äckligt sådär. Och imorgon.. vad missar jag då? jo match mot bolton fan vad tråkigt.. men ni kommer absolut att vinna bara ni har viljan så kommer allt gå galant! Jag hoppas att jag kan komma och kolla på matchen men jag tror inte jag är tillräckligt bra för att åka och kolla så jag hoppas ni vinner utan mitt stöd tihi..

Lycka till

pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0