tillsammans är viiii bääääääääst

äta snabbt, duscha snabbt och spriiinga till datorn mohaha. Jag vill bara fråga ifall det är någon/några som vill träffa mig imorgon närmare kvällen där. Typ åka in till stan sitta vid vattnet? ta ett glas vin? pussas lite? HAHAHA JAG DRIVER! Nej men är det någon/några som är sugna på att gå en lång promenad imorgon kväll kanske? Eller så kan vi sätta på oss joggningskorna och löpa lite kanske? Liksom bara komma ut och snacka skit :)

På söndag eller ja det blir nog en bra dag, så tycker jag vi kanske kan springa på rudan tillsammans? Oh vad mysigt och det ska bli strååålande väder också. Är det ingen bra ide? Elleer vi kanske inte behöver träna? vi kanske kan hmmmmm nej vad kul det skulle vara iafl vi åkte och bowla :) :) :) :) :) :) . Men oh kan vi inte göra något roligt tsm nu på lovet ifall många kan? Det behöver liksom inte vara handboll för en gångsskull. Jag gillar ju att umgås med er :$ hihi.
Skriv vad ni tycker men ni ser iafl vad jag tycker.

PEACE


Kommentarer
Postat av: ems

en fika i staden lät mysigt!

2010-04-07 @ 21:41:43
Postat av: ida

nu på dagen kan jag inte, men närmare kvällen kan vi väl gå en långpromenad. Behöver prata med dig också thihi

pusss

2010-04-08 @ 12:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0