eken cup är över för våran del

Tycker vi har kämpat på bra idag, men visst tänker man att man kunde ha gjort vissa saker bättre och ja det kunde vi ha gjort men man lär sig av sina misstag! Dock var det jävligt jobbigt för vi fick aldrig riktigt återhämta oss efter matcherna och äta ordentligt lite surt.. men jag och hannie drar ner till eken imorgon och checkar in snygga boys hahahaha bara att hänka på ifall ni känner för det? gaaaaaaalet trött är man också!  Träningarna nästa vecka vet jag inte riktigt ifall jag kan komma ner har just fått ett jobb så nästa vecka när som helst så börjar jag jobba och då vår man veta tiderna och så så jag åter kommer med det!!!!!!!  annso och tiny super grymma brudar i målet..

puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Tiny tiny tiny tiny tiny

Jag ska diiiiiit imorn! ;)

2010-06-19 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0