kom ihåg mig då

Efter att jag kom hem från att ha kollat på träningen så har jag vräkt i mig så mycket mat jag kunnat.. iförsig fick jag bara i mig en smörgås men trotts det är jag propp mätt och hoppas på att inte bli hungrig imorgon eftersom man tydligen ska fasta innan operation, vad är det för trams? usch.

måste säga att det såg riktigt bra ut med anso i målet idag på träningen, man ser att målvakts rörelserna sitter i! tror eken kommer gå super trottsallt! med ett super försvar och anso(eller kristina) i mål kan det inte bli annat än grymt och framförallt kul. Jag kommer vara där hela tiden och titta på er såklart. känns galet surt att inte få spela, vill skita i operationen just nu.. men ska bli skönt att få det gjort.


jaja, nu ska jag fördriva lite tid.. hitta på något.. vill inte bli nervös för morgondagen!
puss på er, ni är grymma

Kommentarer
Postat av: annso

Haha, tack Emelie det värmde! Härligt att du ser det positiv, jag ser det också som en mer kul grej än vad jag gjorde innan. Tror tyvärr att vi hade kunnat gå långt på eken i år men va fan, vi kanske chockar och kommer till final endå :D Hoppas vi ses imorgon, puuuss!<3

2010-06-15 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0