vart är alla?

Konstigt, jag skrev ett inlägg igår men det tycks inte ha laggts ut här på bloggen så jag skriver väl om det då!!
Som sagt är det inte långt kvar till Eken och igår (torsdags) var vi inte alls många på träningen, vart håller alla mina underbara handbollsjtejer hus? Vet att det är sommarlov nu vilket innebär jobb för många men det är inte alls lika kul på träningarna om inte alla är där, det känns liksom tomt! Såååå, skärpning nu, jag saknar er!:) Ses på måndag 19.00 och inte en min efter för Rickard har nämligen lovat massa boll på ,måndag så det ska bli kul! puuuus<3


Kommentarer
Postat av: Louise

i'll be there!!!!!

2010-06-12 @ 10:22:13
Postat av: mato

Hej hej

Förlåt jag va å jobbade i Hassela jag lovar att komma nästa vecka :)

syns nästa vecka

2010-06-12 @ 13:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0