En vecka sedan Esther.

Nu tänkte jag göra en insats för denna blogg.

Känns dock lite avslaget när vi inte är fullt upp i den vanliga serien och sådär.
Men hey, a man's gotta do what a man's gotta do.
Jag tänkte reda ut Esther. Esther? Jag förstår att många undrar. För dem som inte har förstått så är det en figur i en skräckfilm som är sjukt manipulativ och konstig. Jag såg den för en vecka sen med Kimsan och Carro, jag önskade att Annso aldrig lånade ut den till oss. Det har bara blivit en intern grej av Esther, faktiskt väldigt kul. Haha, jag sitter och skrattar för mig själv. För dem som inte vet hur hon ser ut så har Carro en bild på Esther på sin kamera mobil. Hon träffade henne en morgon när hon gjorde i ordning sig! HAHA.
Annars då? Jo, lårkakan är bara bra för dem som undrar. Någonting som var komiskt var dock att träningsvärken var så enorm så smärtan av lårkakan smälte in där ganska bra. Men nu har jag ingen träningsvärk men antar att vi får lika mycket imorgon på träningen. Hoppas på det i alla fall!
Hur är det med mina små kycklingar då? Haft en fin helg?
Och om ni missat det så har jag TAGIT KÖRKORT! En chaufför till till laget.
Kan erbjuda 4 platser imorgon till och från träningen. Sounds good, right?
Hör av er om ni behöver skjuts!
Pusspuss, mina små kycklingar. Eller vi kanske är Mucklans kycklingar? Jag vet inte.
BTW. Om det blir race i år på Åland, så kommer jag och Carro
krossa allt motstånd. Så var mentalt förberedda. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0