NYTT OCH FRÄSCHT!

Jag tänkte att eftersom vi är så många nya nu så har jag fixat en ny blogg till alla, den här får såklart finnas kvar men den nya kan vi hitta på blogger.com, användarnamnet är samma som här: alltså [email protected], lösenordet mailar jag ut på facebook. Blogger är mer lättanvänt och det ser snyggare ut. Kicki hade en idé också om att alla skulle skriva ett inlägg om sig själv eller att Mucklan fixar några frågor som alla kan svara på med hjälp av bloggen så vi lär känna varandra lite bättre. Sen när ni skriver ett inlägg så välj ditt namn som "etikett" så man ser vem som skrivit, har jag glömt något namn så skriv bara in det!

Adressen till nya bloggen är: http://haningehk.blogspot.com/

VÄLKOMNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0