Amigos.

Jag inleder inlägget med att be om ursäkt för att onärvaro (säger man så?) slet på jobbet. Men ska ge mig ut på en fem-kilometare imorgon hade jag tänkt, om det är någon som vill joina så hojta. Men annars var det kul att se inläggen om försvarsspelet. Och jag säger det igen, vi kan till och med ta Skuru i en eventuell final.. om vi vill.. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeem. a, kanske.

Igår när samma mening klingade (bra?) i Söderbymalmshallen infann sig bara ett stort eko. Kom igen tjejer, man ska ju sätta ribban högt? eller? haha.

(Förövrigt får alla lära sig att ta mig med en skopa salt. aj äm not dead seriöjs all the tajm)

Nu får jag väl helt enkelt önska er alla en fin fin helg. Somliga kommer jag träffa och somliga inte.
Oavsett vad, vi ses på måndag.

Puss alla skönheter.


lika konstiga då som nu. men the moves är fortfarande the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0