orkar inte ha ont i halsen och vara förskyld!

Men tjenare coolingar.

Det är inte roligt att ha ont i halsen och knappt kunna prata och vara förskyld och nysa, snorra 24/7. Jag orkar inte bli sjuk nu har fan inte tid med det! Och det värsta är att jag "måste" vara hemma och plugga också det känns ju inte alls bra.. har 4 prov när jag kommer tillbaks till skolan. Fan kan det inte vara sommar NU!

Men iafl, ni som var och tränade igår var grymt duktiga och duktigt av er och komma ner också. Fan jag såg att ni kämpade på som fan. Jag vart jätte sugen men nej då fick man istället sitta där och glo som en mupp.. men jag vill träna imorgon och ärligt talat skiter jag i om jag har ont i halsen. Fan jag står inte ut att inte träna och speciellt inte titta, fan det är ju det värsta som finns!  Men jag hade treeevliga samtal med mato och rikhard som mobbade mig :O

Ikväll kommer jag komma ut iafl för att jag och annso, hennes boy och kanske någon mer? ska dra ner till skärholmen och titta på rikhard och matos match.. dem kvalar att gå upp till div 2-3? haha.

Men nu ska jag äta bananpizza FYFAN VAD GOTT! sen blir det plugga innan annso ringer..

PUSS PÅ RUMPAN

Kommentarer
Postat av: Mato

Jag skulle aldrig mobba dej(glöm inte att du ska köra fys med mej) hi hi hi

syns ikväll

2010-04-06 @ 17:19:39
Postat av: Ida

hahah nääääää :O :$

det gör vi, nu jävlar ska ni vinna! ;)

2010-04-06 @ 18:27:30
Postat av: Rickard

Gryyym match eller hur!! F*ck it! en upvisning i handboll!!

2010-04-06 @ 22:42:20
Postat av: Ida

haha såja Rickhard nu tar vi det lugna här :) du var inte dålig. Men ni hade mycket slarv och jaa, dem andra var helt enkelt bättre igår. Men hur blir det nu med matcherna då? asså ni kvalar inte längre?

2010-04-07 @ 10:52:14
Postat av: mato

de är inte klart än utan de står 1-1 de blir en avgörnade match nu på lördag i västertorpshallen kl 16:00 tror jag de va....

hoppas att vi blir många på träningen ikväll:)

2010-04-07 @ 14:47:22
Postat av: Ida

haha säger hall och tid och grejer ;D vill du att jag ska komma och heja men igår hade jag faktiskt ingen röst så kunde inte skriva tyvärr ;)

2010-04-07 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0