YO

Hittade en massa sms i utkastet på min mobil som egentligen skulle ligga i inkorgen hos Rickard och Mucklan. De verkar inte ha kommit fram, eh... Skulle iallafall säga att jag inte kommer på träningarna den här veckan. De senaste dagar (särskilt igår och förrgår) har jag pluggat sönder inför idag,  och känner mig fortfarande inte helt förberedd. Men det får bära eller brista. Och på onsdag ska jag på möte med kommunnämnden så kommer inte då heller.

Förstår om jag inte blir uttagen till matchen på torsdag. Vet ändå inte hur fit for fight jag kommer vara. Annars ses vi i hallen nästa vecka? Eller hemma hos Matilda om vi ska åka och våldgästa henne och little Melvin.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: annso

Hahha, jag gillade din idé om våldgästningen! Ring innan du åker så är jag på:D Hoppas förövrigt att vi ses på torsdag, annars lördag? puss

2010-04-27 @ 15:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0