Hellow

Kan faktiskt stolt berätta att jag faktiskt TRÄNADE igår! Sprang till jobbet på morgonen och sen gymmade jag med Krister på kvällen. Vi körde Krav Maga, en israelisk kampsport som de använder i lumpen. SKITKUL men jävligt jobbigt! Och ännu jobbigare om man fått oturen att hålla padsen när min bror kör sina super-sparkar. Men det är bra träning. Jag har inte hunnit träna så mycket mer än vad jag gjorde igår. Sprungit ett fåtal gånger tidigare, bl.a. till jobbet i Tungelsta. Men det är så jobbigt att springa med ryggsäck så jag har inte orkat. Och på kvällen är man helt slut så då orkar man inte heller. Sen är jag faktiskt fortfarande inte frisk, har varit förkyld sedan... juni? Love it.

Nu ska jag gå och tjocka mig lite på gammal födelsedagstårta. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0