Este fin de semana es el roble de la Copa

I helgen är det eken cup! så in i helvete vad man har längtat säger jag bara...blev fett sugen när jag såg er grymma brudar spela match idag på tränigen, vill bara säga om vi är så grymma, så lääätt att vi vinner eller vad säger ni? har för mig att vi inte hade så svåra i gruppen heller? Jag, hannie and ems tänkte åka ner till eken på fredag och checka lite, få lite sug innan lördagen där. Jaa ni som inte vet, samling lördag 09.15 så grym man är på tider. Ni har jätte duktiga idag på träningen vill jag bara säga. När jag satt där så tänkte jag, jag vill fan också ha ett lag och träna, bli tränare överhuvudtaget, planera saker och ting såå rooligt det är..but anyway

jag säger bara tagga till eken för annars kommer vi åka på råååå spööö och det vill vi fan inte, iafl inte jag!

LOVES IDA

Kommentarer
Postat av: #17

Hahahahha google translator eller?

2010-06-16 @ 23:05:24
Postat av: idaaaa

hahaha ja

2010-06-17 @ 14:19:17
Postat av: idaaaa

det är klart, jag är ingen kung på spanska om du tror det (a)

2010-06-17 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0