Det känns bra

Då har man kommit tillbaka till handbollen och det känns grymt. Saknat det jätte mycket. Tummen höll för trycket så det ser ljust ut. Träningen var ju bra så det var ju bara att hänga på och köra. Lite ringrostig kände man sig, men som sagt alla var ju trötta så. Nu ska vi ladda ordentligt för de sista matcherna, så det är bara köra på nu på träningarna!

Och jag fortsätter väl med att malin fuskade mest på 20-20. Hon sparkade iväg den ut i korridoren. Det är INTE OK! Men jag ska inte klaga så mycket vi vann ju som sagt! haha

Ciaaao laget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gjorde hon inte alls!!!!!! fuskare

emelie fuskade 3 ggr...

2010-03-08 @ 21:52:10
Postat av: Anonym

gjorde hon visst! Det är bara att lägga ner nu. Vi vet redan vilka som vann..

2010-03-08 @ 21:55:30
Postat av: Anonym

emelie fuskade!!!!!!

2010-03-08 @ 21:56:53
Postat av: ANONYM

emelie är inte en person som fuskar. jag känner henne och hon är världen ärligaste och bästa. sluta säga så, jag var där och såg att EMELIES lag vann.

2010-03-08 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0