Duschproblem

Alltså, efter match och träningar är det ju bra om man duschar för annars luktar man illa, vissa kanske gör det ändå men inte lika mycket. I alla fall, jag har lite ont i benhinnorna så Mucklan smetade på någon smörja. Det är typ som tigerbalsam men 1000 gånger värre, kalla min tönt men den är grotesk. Smärtan kommer typ 1 timme efter så när träningen var slut började det bränna som fan, har dessutom ett sår på benet. Mucklan sa att det skulle bränna när man duschar men jag tänkte att "äh vad fan, så farligt kan det inte vara" men fan alltså, så farligt kan det vara! Kändes som att benen skulle brinna upp! Så jag försökte duscha utan att ha benen i duschen, det gick så där. Är glad att jag inte står i duschen längre för det var inte klokt. Jag tänker bojkotta den där skiten hädanefter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjurbalsam? Hästlinement? :P

2010-03-08 @ 23:19:54
Postat av: Anonym

jag vet inte :P

2010-03-08 @ 23:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0