en gladare Ida

Satan vad dagen gick fort och är så jävla glad över det orkar verkligen inte praktisera någon mera nu, är fan helldre i skolan och träffar alla mina unerbara vänner. Men imorgon är det sista dagen YEEEEEE! Har defnetivt varit gladare idag om man jämför med igår iafl försöker lägga allt bakom mig och som sagt jag behöver inte såna äcklen i mitt liv har tillräckligt med underbara vänner HANINGE HK ett exempel. Njtuer varje gång jag skriver i bloggen, fan det är ju kul att blogga och ett stort pluss är ju att man får dela den med HANINGE HK .

Snart är det middag sen är det att ta fram natur böckerna och börjar plugga suck. Det är typ trehundraåtioniotusen sidor och jag skämtar inte. Men idag när jag pratade med min såkallade handledare så sa han du vill väl inte jobba med det hära senare i ditt liv? Då svarade jag haha nej inte min grej direkt. Då svarade han då måste du plugga vidare och vad har du tänkr att plugga till då? Fan jag hatar den jävla fråga och som jag har svarat tusenmiljoner gånger jag vet inte.. jag måste snart börja tääänka på den äckliga fråga.

Juste idag när jag kom till min praktik såberättade dem att det hade varit rån på city cross i helgen och jag fick se bilderna på dem hoppas jag ser dem jäävlarna "en mamma på typ 40 år" stackars hennes barn om hon nu har några dem hade plockat på sig rejäla saker. Faaaaan! att man gör en sådan grej förstår jag mig inte på. Sjuka människor det finns. Ja! vi har ju konstanterat att det finns sjuka människor och jag hoppas att du tar åt dig!!!!!!!!!!!

PEACE AND HUGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0