en sådan där tråkig dag

Jag får också säga att alla de senaste inläggen har varit fina. Träningarna har faktiskt kännts grymt bra senaste tiden. Bara att fortsätta såhär tycker jag.

Den här dagen kunde ha varit lite roligare. Vädret är grått och tråkigt och regnigt (dock bra för att snön ska fösvinna), sedan har jag haft redovisning i skolan, sen ska alla ledare och tränare i klubben på möte ikväll vilket jag inte är så taggad på, men det allra tråkigaste måste nog ändå vara att det inte är träning idag. Vilken tur att det är det redan imorgon. Men sedan känns de konstigt, ingen match i helgen! Kommer kännas tomt. Kommer bli rastlös. Vad ska man göra liksom?

Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mato

Ha ha vi får ha samling fast vi inte har match:)

2010-03-23 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0