GOODIE

Jag får väl också ta och skriva så Carro blir glad. ;)

Vill börja med att säga att dagen har varit bra. Fler sådana här dagar behövs. Matchen var inte så dålig den heller kan jag säga. Både jag och mucklan hängde knappt med i början när ni gjorde så många mål, men vi klagar inte. Förslaget som kom upp på bänken mellan oss var att vi kanske alltid ska ha sådana här uppladdningar inför varje match, eller iallafall när matchen är sent på kvällen.

Till alla i lagets glädje eller sorg, ni får välja själva, så tänkte jag komma imorgon se om min tumme håller. Jag hoppas på det iallafall för jag vill verkligen spela. Så vi ses imorgon laget när jag kommer lite sent som vanligt!

// Jossse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0