happyface

Då är dem två träningarna avklarade denna vecka och jag tycker det har varit dem bästa träningarna på länge. Jag är så jävla glad på träningarna men när det väl kommer till matcherna så är jag inte så glad? vad kan det bero på? Jag vet att jag är inte de bästa självförtroendet men jag måste jobba på det och lära mig att man kan missa målet mankan  bli bort fintad osv. Tror det ligger någonstans där eller vad tror ni? Jag ska verkligen jobba på det eller jag ,försöker iafl. Jag har viljan och glädjen på träningar men inte alltid på match men jag jobbar på det. SJÄLVFÖRTROENDE!!!!!!!  Men nu i helgen ska jag visa mycket glädje och om jag missar find det gör man det ingår i handboll...

tack för att ni finns tjejer , ledare & tränare.
PEACE


Btw, ät ordentligt på fredag så att ni orkar..hihi

Kommentarer
Postat av: Sannis

Du är så söt Ida! <3

2010-03-17 @ 21:51:26
Postat av: Mysis

Håller med sannis! <3

2010-03-17 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0