jääääääääääääävligt stolta!

Dagen idag har varit chill orkade inte åka till praktiken så ringde och sa att jag inte så mådde bra. Jag sov bara tre timmar inatt och jag är inte ett dugg trött. Fan jag får ångest bara jag tänker på praktiken orkar verkligen inte mer, ska börja stå i bageriet imorgon, det är ju mycket roligare än att plocka upp varor iafl.
 På torsdag åker jag och ems till Finland för att spela snöbolls EM. Ska bli sjukt kul att träffa alla igen och spela, men fan jag orkar inte med kylan så jävla kallt det var sist, men man får stå ut.

Fan jag älskar varenda jävla träning mer och mer nu det blir bara bättre och bättre. Dock var jag ganska arg innan vi skulle börja eller det har jag varit hela dagen pga att man hör massa skitsnack som jag egentligen inte ska lägga ner min energi på utan bara strunta i det. Men det går ju inte eftersom jag har hört skitsnacket i många år nu det börjar faktiskt rinna över nu. Men hela grejen är ju bara AVENSJUKA inger mer med det..





FINNS INGA BÄTTRE ÄN HANINGEBRUDARNA! VI SKA VARA STOLTA ÖVER OSS SJÄLVA! JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT STOLTA

Kommentarer
Postat av: Mucklan

Vilken härlig bild:)

2010-03-22 @ 23:24:43
Postat av: mato

kämpa på Ida de är inte långt kvar eller?

2010-03-22 @ 23:48:21
Postat av: Ida

Mucklan: javisst är den :)

Mato: nerrrååå jag kämpar på ;)

2010-03-23 @ 16:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0