lovers

En träning idag hade ju inte suttit helt fel bara för att få upp humöret lite. Men imorgon är det träning som gäller vilket jag ser fram emot, kommer bli great! Ska bara informera om att helgen den 26-28 mars är våra två landslagsspelare(jag&ida) och spelar snöbollskrigs EM i Finland så önska oss lycka till, höhö! Hoppas inte det är några matcher då?

Nu är det väll plugg som gäller hela natten, har typ prov(skriva uppsats på spanska) imorgon, på torsdag är det matteprov plus redovisning i 15 minuter och fredag ska jag lämna in en uppsats jag inte börjat med. känns ju skoj! ni som slutat skolan kan ju bara skratta er lyckliga.

pussar och kramar älsklingar

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni klarar er, serien har redan slutat då och slutspelet är inte förens 1 månad senare ;)

2010-03-09 @ 20:42:31
Postat av: Anonym

great!

2010-03-09 @ 23:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0