Uppladdning

Hejsan hoppsan! Hoppas ni har börjat ladda för båda matcherna nu! Jag har försökt så gott det har gått hittills. Dock fick jag en överraskning senare på kvällen efter träningen igår. Fick en otroligt jobbig förkylning. Har stört mig lite i uppladdningen. Jag ska spela, ni kan bara stoppa mig om jag har typ 40 graders feber och ser ut att typ dö. Jag brukar nästan alltid spela som bäst när jag är sjuk, så det kanske är meningen att jag ska vara sjuk nu till matcherna? Förövrigt så tänkte jag ladda upp lite med att gå på lägenhetsvisning imorgon, så håll tummarna för mig!

Tagga tagga tagga! Glöm ej löpskor då Ida kom med ett sådant bra förslag att vi ska springa ute!

Adios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0