Vad är egentligen en vinst?

Klockrena inlägg, allihopa! I like the spirit!
Vill bara göra ett litet tilllägg. Vad är egentligen en vinst?
Att vinna betyder inte bara att vinna.. rent bokstavligt talat.

Jag ser oss som vinnare. Det har jag sagt förut.
Jag spelar gärna kvar i trean, jag har gärna gett Skogås en vinst i deras sista match för egentligen?
Hur fjolligt hade det inte sett ut för dem att sätta på sig deras fina guldhattar när de hade förlorat mot Haninge?

Grattis Skogås till er vinst. I serien och sista seriematchen mot oss. Och all lycka i division två.
Men i det långa loppet är det vi som är vinnarna.

Nu lägger jag Skogås på hyllan. För här ska det koncentreras på Haninge.
Världens bästa klubb, Haninge HK. You can't deny it.

Framåt ska vi, tillsammans, som ett lag, precis som denna säsong.


Kommentarer
Postat av: ems

helt rätt

2010-03-22 @ 22:23:24
Postat av: bladh

bra skrivet sanna!

2010-03-22 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0