WHO IS THE WALL?

För att alla ska förstå så ska jag inleda inlägget med att vi ibland brukar inleda träningarna med lite fotboll. (Som vi förövrigt blivit grymma på och överväger att starta ett korpen lag) Men.. Vi har stjärnor, som i vilken annan sport som helst. Anfallsstjärnor (emelie), mittbacksstjärnor (vad är en mittback?..), backstjärnor (jag... NOT), målvaktsstjärnor (mato) sen har vi den finaste utnämningen. THE WALL. Och den som kniper åt sig den titeln är om och om igen.. Hanna "The Wall" Johansson.

Det är inte många som kommer förbi henne, inte ens skotten gör det. Man skulle kunna tro att vi ställt upp en mur framför målet för det är inte ofta det blir mål. Hon är överallt? Knas.

Jag tyckte det var roligt iallafall. Och målgesten *hoppar med händerna i luften*

ADIOS AMIGOS. Gillar er skarpt. Nu följer en bild för läsare som inte uppfattat innebörden av denna text.


Kommentarer
Postat av: THE WALL / H

HAHAHHAHAHAHA SKÖÖÖN DU ÄR!!! ;D

2010-03-24 @ 21:28:15
Postat av: mato

Ha ha ha The Wall va grym i dag

2010-03-24 @ 22:01:28
Postat av: bladh

hahaahahahahahah

2010-03-24 @ 22:05:26
Postat av: ems

hahaha så jävla skön! jag är på på korpen!

2010-03-25 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0