så ska man bli sjuk också..

Kände redan i halsen och att jag började hosta mer och mer när jag var påväg hem från erikdalshallen igår. Fan! jag vill inte bli sjuk nu och framförallt har jag verkligen inte tid med det heller eftersom det är sjukt mycket i skolan nu, Och så vill jag självklart hålla igång med att träna! Hostade hela jävla natten så jobbigt! Sov inte alls många timmar i natt så jag stannade hemma från skolan.

Jag har känt mig lite konstig hela helgen faktiskt, började med i fredags att jag svimmade och det var sjukt läskigt. Men det beror nog på mycket stress. JÄVLA SKOLAN! Men fan jag hoppas på att bli bättre imorgon, men ingen träning ikväll iafl vilket suger bbbbbb. Och jag såg idag också att vi har match mot bolton på torsdag! Men jag ska äta mycket c-vitamin hihi.

Tack för i helgen och som ni vet så: ÄLSKAR JAG ER!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dej, kommer du ner eller ska du bädda ner dej.....

2010-04-26 @ 16:40:18
Postat av: IDAAA

tack.. har feber, har spytt osv inget vackert direkt så jag har sovit i princip hela dagen. Får se hur jag mår på onsdag.. hör av mig!

föressten vem är du ? höhö

2010-04-26 @ 20:26:16
Postat av: mato

sorry glömde fylla i mitt namn

2010-04-27 @ 01:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0