A sore throat and a sore knee

Har haft ont i halsen ett tag nu, tror det började när jag åkte hem från Rom. Sen sov jag inte så bra natten till i måndags då vi åkte till Utö där det var svinigt kallt och dumma jag hade bara shorts, linne och en kofta på mig. Och så var det match med Akademin idag, blev ju inte direkt bättre. Har druckit lots and lots of tea med honung men det har inte hjälpt överdrivet mycket. Blir bara väldigt kissnödig, hah...............

Och juste, mitt vänstra knä är cp också. Hurts. När jag kom hem efter matchen kände jag att det gjorde ont, även fast jag inte lutade mig på det eller nåt. Fockin weird!

JÄTTEsynd om mig, verkligen! Eeeeeeelleeeer inte, hahahahhah. Tyck så mycket synd om mig som ni vill ;)

besitos

Kommentarer
Postat av: annso

Jag tycker lite synd om dig men tycker mer synd om mig som saknade dig och alla andra frånvarandre gullegrisar på träningen idag. Längtar tills måndag då jag hoppas på att få träffa hela stora familjen igen ;) <3

2010-06-10 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0