Elit here we come.....wohooo!!

Gud vad konstigt det känns när man itne tränat på ett tag. Tråkigt som fan, och så känns det typ inte som att man tillhör laget lika mycket, asjobbig känsla.

Jag kommer inte att kunna träna på två veckor framåt. Kunde inte träna i måndags för jag har fått jobb på Donken (kom och ät hos mig!!!). Jag jobbar under träningstid på onsdag också. Och nästa vecka så åker jag till Utö så ingen träning för mig då heller. Men jag ska verkligen släpa ut mig i spåret och springa när jag är ledig, suger på det men vill inte tappa en massa. Sen så brukar jag gå på Body Combat ibland för att hålla flåset uppe, jävligt jobbigt men det är roligt som in i helvete!
Saknar alla er tjejer. Hoppas ni skriver här på bloggen när avslutningen är - och jag hoppas att den inte är när jag är bortrest eller jobbar. Hoppas hoppas hoppas.
Ska jobba på den här så att den inte krymper till hösten. Elit here we come.....wohooo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

onsdag nästa vecka är avslutningen

2010-06-30 @ 14:27:56
Postat av: Josse

Jag kommer inte idag heller då jag har halsont och är små förkyld =( var samma i måndags, låg typ och sov hela dagen så missade då att höra av mig. Men ska ladda om och friska till mig nu under resten av veckan och hoppas på att vara frisk till nästa vecka! Ska äta massor med c-vitaminer och dricka massor med vatten! Ses nästa vecka!

2010-06-30 @ 16:03:36
Postat av: lollo

men faan..... varför nästa vecka!!? :(

2010-07-02 @ 17:30:19
Postat av: lollo

men faan..... varför nästa vecka!!? :(

2010-07-02 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0